Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Παναγιούλα Πουλή, υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος

Ονομάζομαι Πουλή Παναγιούλα
Μεγάλωσα στο Κρανίδι όπου τελείωσα το σχολείο. Βρήκα διέξοδο στην τέχνη και σπούδασα σχέδιο μόδας στην ακαδημία κάλων τεχνών στο Μιλάνο.  Δούλεψα στο κινηματογράφο, στο θέατρο, στο χώρο της διαφήμισης, κ.ά. Η επαφή με την τέχνη με έκανε να νοιώθω ικανός άνθρωπος σε αντίθεση με το σχολείο. Επίσης με βοήθησε να εκτιμήσω τα απλά και όμορφα πράγματα.
Αυτός ήταν κυρίως ο λόγος  της επιστροφής μου στον όμορφο τόπο μας.Τα τελευταία 10 χρόνια κατοικώ στην περιοχή Λάκκες , όπου ασχολούμαι με την βιολογική καλλιέργεια ελαιόδεντρων. Είδα πολλές αλλαγές στον τόπο . Οι παράλιες που χαρήκαμε στα νεανικά μας χρόνια δεν είναι πλέον προσβάσιμες,το τοπίο άλλαξε και τα ακρογιάλα κρύφτηκαν.Το 2006 ο μεγάλος αριθμός των πλαστικών μπουκαλιών που συλλέξαμε και χρησιμοποιήσαμε για δουλειά, τόνισε την ανάγκη για ανακύκλωση, που δεν υπήρχε.
Πολλά τα ερεθίσματα και ιδρύσαμε την παρέμβαση πολιτών Ερμιονίδας με πρόεδρο τον Στέλιο Σταματάκη. Αγώνες για προσβάσιμες παραλίες , αφύπνιση για να μην ιδιωτικοποιηθεί το νερό. κ.α.

Το ενδιαφέρον μου για την ισότητα και τα δικαιώματα των ανθρώπων με παρότρυνε να ασχοληθώ με τα παιδιά των τσιγγάνων,το τρόπο ζωής και τις συνθήκες διαβίωσης
Είμαι ενεργό μέλος της Διεθνούς Αμνηστίας και σε συνεργασία με την  δημοτική βιβλιοθήκη παρουσιάζουμε τα εκπαιδευτικά της προγράμματα για τα  σχολεία.
Το ψήφισμα να σταματήσει το γκολφ σε άνυδρες περιοχές,η Χριστουγεννιάτικη Ζαχαρούπολη στην Κοιλάδα, ήταν μια από τις τελευταίες μου δράσεις. Είμαι μια ενεργή πολίτης και πάντα θα συμμετάσχω σε δραστηριότητες για το καλό όλων μας(το σήμερα το δικό μας, το αύριο των παιδιών μας)

Αυτή τη φορά ελπίζω να συνεργαστείτε και εσείς μαζί μου.
Παναγιούλα Πουλή
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Ρι.Κ.Ερ. Συμμετοχή - Δημοτική Ενότητα Κρανιδίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου